2014. augusztus 8., péntek

Bad Boys - Zarry

Hali:) itt vagyok egy újabb sztorival de ez szerintem nagyon béna lett :DD este írtam és már nagyon fáradt voltam szóval ne haragudjatok :))







Reggel az órám csípogására keltem . Nálam a reggel az a dél :D  .  Bementem a fürdőbe . Fogat mostam , megfésültem szőkésbarna hajam , és föltettem egy enyhe sminket . Lementem a konyhába ahol egy cetli várt rám .

                                                                        Lisa!
Apáddal el kellett mennünk Görögországba egy üzleti tárgyalásra . Több napos lessz szóval nem tudjuk mikor jövünk . A házvezető majd minden hétköznap délután fog jönni .
Jó legyél , és vigyázz magadra !
                  Puszi :  Anya   Apa  :)
Hát ez jellemző . Mindig csak dolgoznak . Megcsináltam magamnak a reggelim . Leültem vele a tévé elé . Megettem a reggelim , és kikapcsoltam a tévét . Mivel  szombat van gondoltam felhívom a barátnőmet .
- Szia Jess! . - köszöntem
- Hali Lis !  - mondta
- Figyu van kedved elmenni bulizni ? - kérdeztem tőle .
- Hát persze , este 8-ra  ott vagyok nálad . -  mondta .
- Okés , akkor várlak ! - majd lettettem a telefont .Felmentem a szobámba egy normális ruhát keresni . Végül ezt a ruhát vettem föl pár kiegészítővel .
Pont mire kész lettem mindennel csöngettek . Kicsit furcsának találtam hisz még 6 óra sincs. Biztos előbb jött .  Lementem a lépcsőn és kinyitottam az ajtót és egy  fekete ruhás göndör hajú fiút pillantottam meg  .  Hát ez nem Jess . 
- Segíthetek ? - kérdeztem  tőle .
- Igen , el foglak rabolni .  – mondta. Én erre be akartam vágni az ajtót de ő az ajtóra rakta kezeit .
-         Nem – nem drágám !   - mondta rekedtes hangján .
-         Haggyon békén !!!  - próbáltam megint becsukni az ajtót de elkapta a csuklóm és elkezdett kifelé húzni az ajtón.
Próbáltam ellenkezni de nem sok sikerrel . Hirtelen nekiálltam kiabálni :
-         Segíts…. !!!!  - akartam mondani de az elrablóm befogta a szám .
-         Kuss !!   . -  mondta . Rettenetesen féltem . Odaértünk egy fekete furgonhoz . Kinyitotta az ajtaját és belökött rajta .
-         Most szépen itt maradsz ! – mondta .
-         Kérlek engedj el ! – könyörögtem neki sírva .
-         Jajj engedj el  . – utánozta a hangomat elég gúnyosan . Megfogta a furgon ajtaját és bevágta . A furgonba mindenhol sötétség uralkodott . Végignéztem magamon . Hiányzott a cipőm . Hát ez remek . Mezítláb vagyok ráadásul még el is raboltak . Hirtelen elindultunk . Úgy 10 perc autózás után megálltunk . Hallottam hogy az elrablóm a furgon mellet lépked . Kinyitotta az ajtaját majd megszólalt :
-         Na most szépen velem jössz ! – mondta azon  a rekedtes hangján .
-         Kér-leek nee bánts  – mondtam neki sírva
-         Gyere ide most vagy én megyek oda de azt megbánod ! – emelte fel a hangját . Nagy nehezen felkeltem és elindultam az elrablóm felé .  Amikor odaértem hozzá látványosan  végigmért majd tekintete elidőzött a kebleimen .
-         Nagyon szexi vagy  .- mondta majd megnyalta a száját .
-         Kérlek engedj el   - mondtam .
-         Hogy fognak téged szeretni . – mondta .
-         Kik ???? – kérdeztem tőle .
-         Jajj bocsáss meg még be sem mutatkoztam  , Harry vagyok Harry Styles . Na és hogy kik fognak téged szeretni azt majd mindjárt meglátod . Na de gyere bent várnak a házban !   - megfogta a kezem és kihúzott a furgonból . Hirtelen világosság tárult a szemem elé . Próbáltam felismerni hol vagyunk de nem tudtam .  Hirtelen nekiálltam kiabálni :
-         Segítség! Segíí …..  – akartam kiabálni de befogta a szám.
-         Kuss!!
Hirtelen eszembe jutott hogy annyi filmet néztem már és ilyenkor amikor az elrabló befogja a lány száját a lány megharapja a kezét az  elrablónak és elfut . Így ötlettől vezérelve én is így cselekedtem .
-         Áúúú !  . – és az történt ami a filmekbe szokott . Elengedett . Gyorsan elkezdtem futni de Harry észbe kapott és utánam rohant .Megálltam és néztem merre lehet egy ember akitől segítséget tudnék kérni de az utca kihalt volt . Harry vészesen közeledett felém így újra elkezdtem futni  de Harry megfogta a csuklóm és visszarántott .
-         Ezért nagyon meg leszel büntetve!  . – mondta szigorúan.
Hirtelen fölkapott az ölébe és elkezdett velem visszafelé sétálni . Rugkapáltam ahogy csak tudtam de semmit sem értem vele. Odaértünk egy piros ajtós házhoz . Harry belerúgott háromszor  az ajtóba mire az kinyílt  és egy felzselézett hajú srác állt ott :
-         Lám – lám Harry ! Gyere be haver ! – mondta neki a srác.Harry belépett velem az ajtón és letett . Egy hatalmas nappaliban találtam magam .
- Hol vagyok ? - kérdeztem kissé halkan .
- Azt szépségem nem mondhatom meg ! - mondta a felzselézett hajú srác .
- Ő egyébként Zayn .- mondta Harry
- Leszarom hogy ki ő !!! Engedjetek el ti elmebeteg állatok ! - vísitottam a sírás határán állva .
- SSS nyugii cica ! Ne beszélj csúnyán ! Nem áll jól ! Segítsek lenyugodni ? - kérdezte egy huncut mosollyal Zayn .
- Hozzám ne érj!!! - figyelmeztettem de nem nagyon foglalkozott vele . Egyre közelebb jött hozzám . Én hátráltam és nekiütköztem a falnak . Zayn elvigyorodott majd teljesen a falhoz nyomott . A nyakamat kezdte el szívni ... Annyira jól csinálta . Mivan??!! Nem élvezhetem hiszen elraboltak ! 
Zayn keze kezdett felfelé bandukolni a derekamon míg nem elérte a cipzáromat . Lehúzta teljesen a ruhámat így már csak fehérneműben álltam a 2 fiú előtt . Zayn szája áttért ez enyémre . Vad csókcsatát vívtunk . Közben leráncigálta rólam a melltartómat , így már csak egy bugyiba álltam Zayn és Harry előtt .
Zayn ajkai elváltak az enyémtől
- Harry nem akarnál segíteni ? - mormogta Zayn.
- Mii??? Ja persze . - nyögte Harry tátott szájjal . Zayn közben áttért a melleimre . Szívta , Harapta ,addig ameddig meg nem keményedtek a bímbóim .
Harry eközben a nyakamat csókolgatta . Én nem tudtam mást csinálni csak nyögni .
- Gyere bébii ez itt így nem kényelmes - mondta Zayn . Felkapott menyasszonyi pózba és bevitt egy szobába . Lerakott az ágyra majd nyelveink újra csókcsatát vivtak . Zayn elég hamar elvállt ajkaimtól és minden testrészemet apró puszikkal lepte be . Harry odamászott hozzám és lesmárolt . Egyszerre csak valami forrót és nedveset éreztem meg magamban . Rájöttem hogy Zayn az . Vagyis a nyelve .  Elválltam a göndör hajú fiú ajkaitól és egy hatalmasat vísitottam :
- Óóóóó bazdmegggggg.!!!!!! ez azzzzz !!! - markoltam meg Zayn haját .
- Na látod élvezed te ! - mormolta Harry a nyakamba .
- Zaynnnnn .. én mindjártt !!! - nyögtem. Zayn nyelvéhez még társult 3 ujja amitől én rögtön elmentem . Zayn tisztára nyalt majd pedig feljött hozzám .
Megcsókolt amit én már kétség nélkül viszonoztam . Miközbe nyelveink falták egymást ő belém csúszott és rögtön gyors tempóra kapcsolt . Nem fájt mivel már eléggé fel voltam izgulva hozzá . Zayn fordított a poziciónkón így én voltam felül .
- Lovagolj meg bébiiii ! - mondta Zayn . Eleget téve a kérésének eszeveszett módon kezdtem el rajta ugrálni .  Harry lefogott és a hátsómba tolta a hatalmas szerszámát . Nem láttam neki de biztos voltam benne hogy nem lehet kicsi . Azt hittem menten szétszakadok . Ahogy ketten mozogtak bennem egyszerűen hihetetlen volt . Pár perc múlva már nem is fájt . A szobát hármunknak a nyögése töltötte be .
- Srácok éénn mindjárt...
- Mi is ! .. - nyögte Zayn . Pár perc múlva éreztem ahogy a fiúk elmentek bennem így ez engem is a csúcsra repített . Mind a ketten kihúzodtak belőlem és mellém feküdtek . Olyan fáradt voltam hogy már alig bírtam nyitva tartani a szemem .
- Jó Éjt Lis ! - mondták egyszerre a srácok .
- Jó éjt Zaryy . - mondtam majd elnyomott az álomvilág.


Mrs.Tomlinson


13 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy hány éves vagy, de elég valószínűnek tartom, a helyesírás meg az egész történet alapján hogy még általános iskolába jársz. Nem gondolom, hogy ennyi idősen ilyen dolgokat kéne írni, sőt kortól függetlenül sem kéne ilyen dolgokat írni, most nem a szexuális témára gondolok nyilván, ami természetes, hogy érdekel, meg mindenki ilyeneket ír, akkor te miért ne, de nem hiszem, hogy elég érett vagy hozzá, hogy átgondold normálisan amiket leírtál. Szerintem, hogyha téged raboltak volna el, vagy erőszakoltak volna meg, nem az lenne az első dolgod, hogy élvezed az egészet, jó persze itt nem igazán nemi erőszak történik, de ha belegondolunk azért ez nem egy túl valósághű helyzet, ami persze nem lenne baj, de ezt a témát szerintem undorító így kezelni, jó rendben, biztos sok mindenkit izgatnak ilyen fantáziák stb., de akkor sem gondolom, hogy túl empatikus dolog lenne ilyen írást publikálni.

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek az előttem szólóval. Én is voltam ilyen korú - megmondom őszintén, 16 évesen szerintem még "ezt a kort élem", érdeklődtem, fantáziáltam is, sőt, volt amit leírtam, DE NEM OSZTOTTAM MEG. Egy részt engem neveltek, tudom, hogy mit illik, és mit nem. Más részt, szégyelltem magam amiatt, mert bár tudtam, hogy egészséges ez a kíváncsiság, ettől függetlenül én szégyelltem. Harmad részt pedig, nem csak hogy egyáltalán semmi köze nincs a valósághoz, de ezzel szerinted menő vagy? Bocsánat, de szerintem ezzel csak azt mutatod meg, hogy mennyire beazonosulsz a többi kis hülye libával, akik szerint ez a jó. Nincs benned semmi egyéniség, hogy azt mond, hogy "Nem, te nem fogsz ilyet írni, mert ez undorító?". Vagy ma már ez a jó, ha ezt csinálod? Mert akkor azt kell mondjam, hogy ezzel nem értél el mást, kedves "Mrs. Tomlinson", mint hogy egy csomó ember és blog azon csámcsog, és ki van akadva, hogy milyen dolgokat írsz le. Ja, hogy pont erre vágytál? Megkaptad. Gratulálok. Persze csak irónikusan szólva. Már ha azt tudod, mi az. De aki ismeri a "g-pont" fogalmát, annak már alapjáraton az is beleégett a fejébe, hogy mi az az "Irónia". Jah, bocs. Az nem egy 18+-os fogalom, biztos nem ismered.

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek! De Ezenkívül NE TEGYÉL BELE HANGULATHELET! Éreztetni kell! Amúgymeg tényleg ki az aki élvezi, hogy elrabolták+megbaszták+ráadásul seggbe is. Lehet h még nem volt ilyen élményed de ez kibebaszottul fáj.! Egy lány nem szokja meg ezt egyhamar. Na mind1. Inkább maradj a lovestoryknál.

    VálaszTörlés
  4. Egyetértek az előttem szólóval. Ennek a sztorinak se füle-se farka, ráadásul látszik, hogy még éretlen vagy ehhez. Az, hogy elrabolnak valakit, ráadásul meg is erőszakolnak, nem épp jó téma... Meg ráadásul a lány sem ellenkezik (?) Éppen a szüzességét veszi el két idegen (!) ember, védekezés nélkül.
    Kicsit még érj szerintem, és gondolkodj el a negatív kritikákon...

    VálaszTörlés
  5. Elhiszem, hogy sok oldalon talaltal (sajnos) ugyanilyen temaju blogokat, amit ugyanugy fiatal altalanos iskolas lanyok irtak, hisz manapsag egyre tobb ilyen blogot talalni az interneten ami eleg szomoru. A helyesirasodon javithatnal es en a helyedbe a fantaziamat (nem, nem az ilyen fajtat) inkabb mas blogba fektetnem, esetleg otthon leirod magadnak es kesobb ha ugy gondolod, hogy megfelelo ahhoz, hogy kozze tedd akkor inditasz egy uj blogot amit ugyanugy irhatsz a fiukrol (manapsag eleg sok a 1D fanfic szoval inkabb mas szereplokrol irnek a helyedbe) vagy masokrol is amire talan nem igy reagalbanak az emberek. Fiatal vagy (gondolom) persz, hogy erdeklodsz de meg ne ezert.. Remelem elfogadod mindenki tanacsat es torlod ezt a blogot es majd bele kezdesz valami jobb tortenetbe ami nem epp arrol szol, hogy eroszakol meg ket fiu egy lanyt, aki elvezi is (?).

    VálaszTörlés
  6. Vicces, hogy pont írtam erről egy cikket, erre tessék, íme a blog, amivel alátámasztom az igazamat. Én merem vállalni magam, csak hogy lássátok, "szemtől szembe" fogom leírni azt, amit gondolok.
    Annyi ilyen blog van már, mint a Tejútrendszerben a csillag, miért kellett tovább gazdagítani ezt a mocskos választékot? Mi célotok volt ezzel? Mi a blog üzenete és értelme? MI?! Nincs olyan tini, aki ne fantáziálna, de az, hogy ezt blogba is felviszitek ilyen módon tálalva, az már mindennek a teteje. Én is olvastam már +18-as blogot (kétlem, hogy itt a szerkesztők közül egy is betöltötte már tizennyolcat, sőt a tizennégyet), de az legalább igényes volt, ha hiszitek, ha nem! Annak a fogalmazása sem volt eget rengető, de érezni lehetett, hogy a két lány valamennyire tapasztalatból ír (elmúltak tizenhét évesek). De ez a blog a rajta lévő tartalommal viszont a magyar nyelv és -fogalmazás megerőszakolása. Taps-taps.
    Most nem is a cselekményeken vagyok főképp kibukva, hanem a következőkön (ezt most ennek a résznek az írójának szánom): hangulatjelek és KÉPEK. Ember, nem tudsz írni? Nem tudod leírni azt, milyen ruhát vett fel? Ennyire ne legyél már igénytelen és fogyatékos, az Isten szerelmére! A szexuális elemeket le tudtad gépelni, azonban három sort nem tudtál volna rászánni egy ruha leírására?Másrészt nem chat üzenet, hogy hangulatjeleket tegyél bele! Vagy az iskolában dolgozatíráskor is odabiggyesztesz egy kettőspont zárójelet, ha nem jött ki az eredmény? Vagy ha valami humoros, akkor odafirkantasz egy ikszdét?
    Ha nem Harry vagy Zayn szerepelt volna benne, hanem két full ismeretlen, akkor is így élvezte volna a csaj? Fel tudod fogni azzal a csöppnyi agyaddal (inkább vákuummal), Mrs. Tomlinson, hogyha ez megtörténne a valóságban, a lány kis híján belehalna? Vérzés, borzasztó kín, fertőzések, terhesség (Zayn beleélvezett és nem védekeztek). Nem beszélve a lelki fájdalomról, hogy idegenek teperték le. Apropó, a való életben a lány szüntelenül zokogna, az elélvezése mission impossible lenne, hisz MEGERŐSZAKOLJÁK. Betűzzem vagy mondjam el más nyelven is?
    Azt ajánlom, hogy függesszétek fel a blogot és neten nézzetek meg pár filmet, amik elrabolt lányokról szólnak. Garantáltan el fog menni a kedvetek az ilyenek írásától, de a rémálmok sincsenek kizárva.
    Szívélyes üdvözlettel, egy félvér halálfaló

    VálaszTörlés
  7. De most mire veritek magatokat? Ha ezt akarja csinalni hogy 18+ sztorikat ir? Akkor mivan? Ha nem tetszik nem kell nezni.. PUNKTUM! En sem toltottem be a 16ot meg is szeretek fantazialgatni /olvasgatni ilyen... ENNYI.. nevtelenul en is tudok pofazni-.- szerintem nagyon jok,folytasd<3

    VálaszTörlés
  8. Kedves előttem szóló!
    Volt már részed nemi erőszakban? Tudod milyen amikor a fájdalom olyannyira elkábít, hogy azt sem tudod hol vagy és csak imádkozni tudsz, hogy túléld az egész esetet? Hogy a jó büdös francba lehet ilyet élvezni, kérlek válaszolj!
    Pár nap múlva a fürdőszoba padlóján rimánkodsz, kezedben a terhességi teszttel: Istenem, ne jelenjen meg a második csík! Gondolkodj el rajta!
    Mellesleg a sztoriról. Kritikán aluli, akárhány éves vagy! Borzasztó a kinézet, a tálalás, a betűméretek váltakozása és szinte biztos, hogy át sem nézted ezt a valamit, mielőtt közzétetted! Még egy dolog! Ha valamihez nem értesz, ne erőltesd!
    K. Kinga

    VálaszTörlés
  9. Najo ez meg viccnek is rossz.xd szanalmas vagy Mrs.Tomlinson.xd ezmii? What? A 3eves unokahugomnak tobb esze van mint neked... inkabb mennyel barbit nezni a teveben..-.-

    VálaszTörlés
  10. Komolyan mondom a hozzaszolasokban tobb az ertelem mint ebben a sztoriban.xd
    Minden elismeresem...janemxd:p

    VálaszTörlés
  11. Te.Jó. Ég. Ez mi ez? Fájt elolvasni... Nem akarok bunkó lenni, de ne erőltesd az írást. Az írást nem lehet tanulni, ezt érezni kell, hogy mit, hogy...stb.stb... sajnos ezek az érzékek nálad nincsenek jelen. Erről te nem tehetsz, de, ha egyszerűen nincs hozzá érzéked -ami nincs- inkább menj sportolni, vagy esetleg TV-t nézni, de könyörgöm ne írj hülyeséget. Mert ez az volt. Nem akarom ugyan azt leírni amit, az előttem szólók, de teljesen egyetértek. Remélem nem sértődsz meg, nem annak szántam. Ez az igazság, szerintem jobb, ha tudod, neked nem kell írni, minthogy abban a tudatban élnél, hogy ez jó.

    VálaszTörlés
  12. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés