2014. augusztus 8., péntek

Fotós és modell

Na sziasztok!:)
Itt is vagyok egy sztorival . Szerintem iszonyatosan ratyi lett :SS a Liam-es sztori folytatását szerintem majd kedden tudom hozni . Addig is legyetek perverzek :* :)





- Gyerünk T/N  még párat és kész vagyunk ! -  mondta Harry a fotós .
- Ahjj muszály ? - kérdeztem .
- Nincs nyavalygás ! - mondta miközben a kamerát kattogtatta .
- Pózolj !  - mondta - Ez az !
- Végeztünk? - kérdeztem .
- Igen , gyere nézd meg a képeket ! . mondta Harry
Odamentem hozzá és a kezembe vettem a kamerát .
- Ez nagyon jó lett ! - mutattott Harry az egyik képre . 
 ( gondold azt hogy te vagy az :) )

- Igen , szerintem is  - mosolyogtam .
Harry leheletét éreztem meg a nyakamon .
- És mi lenne ha te meg én ? .. - csókolgatta a nyakam  - kicsit elszórakoznánk ?
- Hmmm.... Nem is rossz ötlet ! - megfordultam és Harry-re kacsintottam . A falhoz toltam majd letérdeltem elé .
- Hm. Ez tetszik .- mondta Harry .
Letoltam a nadrágját ügyelve rá hogy a lehető legtöbbször érintsem férfiasságát .
- Ne kínozz már! - ordította Harry . Eleget téve a kérésének lehúztam a bokszerét és rögtön elkezdtem rajta munkálkodni . Először csak a kezemet húzogattam rajta és közben néztem Harryt . Nagyon tetszett hogy ezt én váltom ki belőle . Hogy miattam nyögdécsel . Hirtelen bekaptam férfiasságát és mélytorkozni kezdem .
Harry száját egy öblös nyögés hagyta el .
- Óóóó e-ezz azzz...! - nyögte és beleélvezett a számba . ,, Jó kislány " módjára lenyeltem örömnedvét .
Harry fölrakott az asztalra és leszagatta a ruhám majd belém tolta méretes szerszámát .
- Engem nem is kényeztetsz ? .... - lihegtem miközbe Harry már bennem mozgott.
- Legyen annyi elég hogy látod a szexi testemet és hogy megkefélek ! - mondta . Nyögéseim egyre szaporábbak lettek mivel minden lökésnél érintette a G-pontomat.
- Harrry  .. éé-nn mindjártt ! - síkitottam .
- Én isss - nyögte .
A hasamba éreztem már azt a  bizonyos remegő érzést .
- Haryyyyyyyy!!!!!!!!!! - vísitotttam és elélveztem .
Harry rögtön utánam belém ürítette magát .
Lihegve letápászkodott rólam majd az  asztalnak dőlt .
- Huh , ez jó volt . - mondta Harry
- Igen , szerintem is ! - válaszoltam neki .
- Elmehetnénk moziba nem ? - kérdezte .
- Miért is ne ! - nevettem el magam .
Összeszedtük a cuccainkat és elindultunk a moziba ................. ( a többit a ti fantáziátokra bízom )

Harryvel nemsokkal utána összejöttünk és azóta is egy párt alkotunk .


Mrs.Tomlinson

5 megjegyzés:

  1. Legalabb ha tudod hogy szar. AKkor minek rakod ki? -.-

    VálaszTörlés
  2. Mindenki névtelenül írogat, én már csak azért is felfedem a kilétem. :D

    Őszintén? Mikor ezt elolvastam kedvem lett volna a telefonomat azzal a lendülettel kihajítani az ablakon hátha fejbe kap pár szúnyogot és legalább azoktól is megszabadulok. Mondanám, hogy csak egy kérdésem van, de annyiban nem tudom kifejteni az érdeklődésemet.
    ~1: Ennyi évesen, minek vezetsz ilyen blogot, ami csak ilyenekkel foglalkozik? Anyu-apu ezt tudja drágám, hogy te ilyen fiatalon ilyen témájú blogot vezetsz? Mert ha az én kölyköm lennél minimum akkora sallert lekevernék neked, hogy még az életben is elmegy a témától a kedved! Belőled mi lesz, ha nagy leszel? Kiéhedt csajszika a sarkon?! Úr isten...
    ~2: Megfogalmazás. Nos, igen a korod az az írás stílusodból is látszik. Nem értem, hogy egy ilyen kis GYEREK,mert az vagy, miért ír ilyenekről. Ha alapból tudod, mi az a G-pont, akkor azt hinné az ember, hogy van elég értelem a bucádban és fel bírod fogni, hogy ez kurvára nem pálya, amit művelsz. Bár lehet csak tippeltél egy betűt és pont beletrafáltál. Nem tudom. Tő mondatok, helyesírási hibák, egyszerűen nincs megfogalmazás! Mintha csak ilyen főbb kulcs szavakat írt volna le egy újságíró, hogy aztán otthon szépen kidolgozza a cikket. Bár egy ilyen cikk után én élve elásnám...
    ~3:Történet menete. Oké. Mi van? Tudod, hogy lehetne még ennél is egyszerűbben és rövidebben leírni? Lefotózott, leszoptam, felrakott az asztalra, megdugott, elmentünk moziba. Kész. Mert, hogy ennyiből állt a történet! Mindig is utáltam az olyan sztorikat, amiben nincs leírás csak a párbeszéd! Ha nincs tapasztalatod, akkor minek írsz ilyeneket? Alapból egy férfinál minimum 5 perc kell hogy ismét képes legyen bármi ilyen témájú dologra, nem az, hogy elment a szádban két percre rá meg már benned is! Basszus ennyi energiája egy fiúnak sincs!
    ~4: Maga a téma. Egyszerűen szánalmas! Legalább már akkor egy KITALÁLT szereplő páros ilyen témájú életét vezetnéd végig. Nem pedig CSAK egy éjszakás kalandokból állna a blog. Meg könyörgöm, ha itt azt írod, onnantól a csaj egy párt alkotott a Harry gyerekkel, akkor ne legyen már a következő "részben" hogy Harry Zayn-el együtt erőszakol meg egy full másik csajt! Kiborító. Meg egyébként is, mi az, hogy megerőszakol? Tudod te én hány könyvet olvasok?! És nem pont ilyen témájúra gondoltam. De amiben volt is ilyen abban sem erőszakolták meg Beth-et, hanem tökön rúgta a pasit és elszelelt! Te ezt mondjuk miért nem tudtad megírni? Hee??!! Ja, tudom. Mert akkor nem lett volna benne szexjelenet. Gratulálok kislányom, ügyes vagy!
    Végül is, én elgondolkodtam azon, hogy vagy ezt, vagy olyat, amiben többen is szerepelnek igényesen lefordítok és egy aranyos e-mailben ha kell naponta 10x elküldöm a fiúknak, addig amíg el nem olvassák, hogy ,,Figyi már, milyen ari történeteket találnak ki veletek a rajongóitok!" Képes lennél megállni a hőn imádott fiúbandád előtt egy ilyen ténnyel és írással a hátad mögött, ennyi éves kislányként? Na látod, hogy nem! Szóval szerintem vedd elő a Micimackót és egy életre zárd el a gépet!

    VálaszTörlés
  3. Védekezésről hallottál már? Csak mert eddig egy történetedben se volt róla szó! Kérd meg anyukádat, hogy világosítson fel, tanítson meg helyesen írni, várj pár évet, míg szellemileg érettebb leszel, aztán próbáld meg újra.

    VálaszTörlés
  4. Youtube, YouTube, TikTok, YouTube, Twitch - Videodl.cc
    Watch and stream live streams of over 1,000 videos curated by youtube converter YouTube, TikTok, YouTube and YouTube's members,

    VálaszTörlés