2014. július 16., szerda

A szomszéd Niall

Tegnap költöztünk ki Londonba! Nagyon tetszik a város, kedvesek az emberek, minden tök jó! Mivel iskolát kellett váltanom ezért picit félek! Eljött az első nap....iskolába kell mennem! Nem igazán akartam, bemenni, hátha kiközösítenek...de szerencsére nem így lett befogadtak és ahogy látom meg is szerettek! Mentem haza, és láttam, hogy az osztálytársam Niall Horan a szomszédom!A szépség pont kilépett a házból! 
-Szia T/N -mosolygott rám 
-Szia Niall! -köszöntem vissza
-Hát mit csinálsz erre fele? -kérdezte 
-Itt lakok!-mutattam a szomszéd házra
-Komolyan? -kérdezte fülig érő mosollyal 
-Igen...-mondtam 
-Na az tök jó! -mondta, majd rám kacsintott
Alig bírtam kinyögni pár szót, mert elvesztem gyönyörű kék szemeibe. 
-Én most megyek, szia.-köszönt el, majd megsimogatott
-Szia.-köszöntem vissza, és elmosolyodtam
Majd elindultam be a lakásba..felrohantam a szobámba ledobtam a táskám és hanyatt vágtam magam az ágyon..egész délután a szőke szépség járt a fejemben. Most volt még csak az első napom a suliba, de máris szerelmes vagyok! Majd megírtam a leckét és lementem anyuhoz a konyhába. 
-Szia..-köszöntem
-Szia. -mondta majd rám mosolygott
-Mit csinálsz?-kérdeztem kíváncsian 
-Főzök. -mondta fáradtan 
-És mi jót főzöl? -kíváncsiskodtam tovább

-Bolognai spagettit..
-Oké, de miért csinálsz ennyit?? -kérdeztem furcsán
-Mert át hívtam a Horanékat vacsorára..-mondta majd vigyorgott egy nagyot 
-De miért? -kérdeztem meglepődve 
-Mert össze akarok ismerkedni az osztálytársad családjával. -közölte velem
Felmentem a szobámba, leültem a székre és elgondolkoztam azon, hogy anyu miért akarja megismerni az osztálytársam....csak mert az előző osztályomat nem is ismerte! Na mindegy elmentem lezuhanyozni, felvett egy legings-et és a kedvenc pólómat és lementem. Mikor leértem egyből Niall arcát pillantottam meg..beletúrt a hajába mire elmosolyodtam. Leértem és köszöntem mindenkinek. Elhívtam a szívdöglesztő fiút egy percre..
-Bocsi ha anyám cikisen viselkedik..tudod nálunk ez nem szokás!! -mondtam majd lehajtottam a fejem
-Semmi gond, az én szüleim is ilyenek! -fogta meg az állam és emelte fel a fejem
-Akkor jó. -mosolyodtam el 
Leültünk enni, én épp Niall mellé kerültem! Majd párperc múlva megéreztem a félisten kezét a combomon. Ránéztem és azt vettem észre, hogy fülig ért a szám, még jó, hogy anyáék a konyhába voltak! Megettük a vacsorát és felmentem a szobámba, pár perc múlva megjelent Niall és belépett a szobámba, bezárta az ajtót és odajött hozzám. Én az ágyon feküdtem, mire leült mellém. 
-Mit akarsz tőlem? -kérdeztem ijedten 
-Amit te is tőlem! -vágta rá egyből és kacsintott 
Mire akaratlanul megnyaltam a szám szélét. Na több se kellett Niall-nak elkezdett hevesen csókolni nyelve bejutást kért a számba amit meg is adtam neki! Majd nyelve táncra perdítette az enyémet. Beletúrtam szőke hajába, mire csókunkba mosolygott. A szánk egy másodpercre elvált egymástól, mert megszabadított a felsőmtől...aztán levette a gatyámat is. Fordítottam helyzetünkön és én voltam felül, mire megszólaltam
-Rajtad még sok a ruha! 
-Akkor tegyél ellne! -mondta egy perverz mosollyal az arcán
Levettem a fehér "craz mofos" feliratú pólóját, és fekete farmerját! Mikor a boxerére néztem láttam keményedő farkát. Majd lehúztam róla a fehérneműt, mikor megláttam méretnél jóval nagyobb férfiasságát, nyeltem egy nagyot! 
Niall-t különösebben nem érdekelte, de engem se...egyszer csak rátettem a kezem és huzogatni kezdtem rajta, ez kisebb-nagyobb nyögéseket váltott ki belőle...majd tövig bekaptam, mire Niall felnyögött. Megfogta a hajam és változtatott a tempómon...mikor már éreztem, hogy mindjárt elmegy kivettem a számból...ez által szomorúan nézett rám! 
-Nem fogsz a számba élvezni! -közöltem vele szigorúan 
-Oké..-mondta és mire észbe kaptam már alul voltam
Levette rólam a francia bugyit és a melltartóm, majd kő keményen nyalni és ujjazni kezdett..hangos nyögések hagyták el számat és beletúrtam a hajába mire bele lihegett nedvesedni készülő puncimba! Ennek örömére majdnem elmentem, de feljött hozzám! 
-Ha én se, hát akkor te se! -mosolygott rám! 
Majd férfiasságát belé tolta, és ki be huzogatta. 
-Gyorsíííts!!! -kiáltottam rá, mire eszméletlen gyorsaságba kezdett...
-Kiáltsd a nevem, ha elmész!! -szólt rám hangossan
-Niall mi....mindjárt....-nyögtem nyakába 
-É...é....én is....-nyögte ki
Fordítottam helyzetünkön és lovagló pózba voltunk! Elkezdtem rajta ugrálni, majd a csípőmmel 8-at leírni, éreztem az alhasamban az a feszítő érzést...mi se kellett több Niall élelvezett..
-Niall!!!!!!!!!! -kiáltottam, mikor elmentem...
Összebújva feküdtünk az ágyamba, mire Niall megszólalt
-Én szeretlek, és nem egy kalandot akarok, szóval lennél a barátnőm? -kérdezte mosolygós arccal 
-Én is szeretlek, és persze, hogy leszek a barátnőd!! -mondtam, majd lágyan megcsókoltam! 
Felöltöztünk lementünk, és bejelentettük, hogy együtt vagyunk...anyuék nagyon megörültek, majd egész este beszélgettünk és táncoltunk! 

Jenni

4 megjegyzés:

  1. Ez totálisan szürreális... Te lefekszel valakivel, akit alig egy napja "ismersz"? Nagy kár... És a szülők is igen meglepődnének... a többiről még csak nem is beszélve...

    VálaszTörlés
  2. Ez...ez itt mi?? Ez egyáltalán hogy jutott eszedbe?? Mennyi az esélye annak, hogy az új szomszédoddal, akivel élősszőr találkozol, lefekszel, és összejössz vele? Oké, hogy van első látásra szerelem, de akkor sem ILYEN!! Kicsit gondolkozzál már!!
    És az hogy a szülők lent vannak a konyhában, vagy a nappaliban, a két főszereplő meg egy emelettel feljebb, max. egy vagy két ajtó választja el őket egymástól! Szerinted a kiabálás nem hallatszik le?
    És különben is hány éves vagy? 12? 13? Elég szánalmas, hogy ilyeneket írsz ennyi idősen, és nyilvánosság elé teszed... A szüleid tudnak erről??
    Belegondoltál már abba, hogyha valaki lefordítja ezt angolra, ilyen minőségben, és eljuttatja ezt az 1D-nek, akkor mi lesz? Szerintem nem.
    Majdnem a lányok fele egész Magyarországon azt akarja, hogy jöjjön ez a banda ide, és adjon koncertet, meg a többi... Na mos, hogyha ez eljut hozzájuk, akkor inkább látom az esélyét annak, hogy nevet váltanak, kiköltöznek a Plutó nevű bolygóra, vagy egy másik Tejútrendszerbe, és az életük értelmén gondolkoznak, mint hogy idejöjjenek, és szeressék ezt az országot, ahol ilyen moslékok születnek a 13 éves korosztályból. Kicsit(inkább nagyon) nézz magadba és 1. töröld a blogot. 2. Játssz a barátaiddal, vagy nézz disney-t, DE NE ÍRJ ILYET!! Ha ezzel most azt akartad elérni, hogy menő légy, akkor közölnöm kell veled a sajnálatos hírt miszerint, ezzel pont az ellenkezőjét érted el, és minden épeszű ember, akinek van IQ-ja, szánalmasnak, nem normálisnak, elmebajosnak, és még egy csomó negatív jelzős dolognak nevez Téged. Még egy zokninak is több agya van mint neked!

    Ha jót akarsz magadnak akkor mélyen elgondolkozol azon amit csinálsz, és jobb esetben arra jutsz, hogy semmi értelme nincs ezt írni, és emiatt mindenki utálni fog. Még a legjobb barátaid is megkérdezik majd maguktól, hogy milyen őrülttel barátkoztak eddig. Hidd el nem fog tetszeni...

    VálaszTörlés
  3. Jézus Istenem kérlel segíts meg! Fél órája találtam rá erre a blognak nevezett szemètre.. bocsánat a kifejezésért, de nem fogok kertelni. Mint látom nagyon nem vagytok tapasztaltak a blogírás világában.. Egy pár jó tanáccsal szolgálnék, csatlakozva az előttem szólókhoz.
    Nyilvánvalóan a legjobb megoldás a blog megszüntetése lenne. Egy blogot akkor érdemes elkezdeni ha már az írásban van tapasztalatod, de láthatóan nektek semmilyen írói képességetek nincsen. Komolyan kérdezem..HÁNY ÉVESEK VAGYTOK??? Biztodan nagyon fiatalok, akik még a szex fogalmával sincsenek tisztában,de már úgy viselkednek, mintha napi szinten sportot űznének belőle. Hát drágáim, azt javasoljuk, hogy vegyetek elő könyveket, olvassatok, keressetek füzetet, amibe írhatjátok a sztorijaitokat. Így fejlődhettek is -már, ha képesek vagytok rá-. A helyesírási kézikönyv a közhiedelemmel ellentétben nem harap, nem bánt. A mondatbeli írásjelek elhelyezése is konoly gondot okozhat a fejetekben. Tanulás. Ismeritek a szót? Mert irtó gyorsan kezdjétek el. Maga blog: no comnent.... de ez a sztori!? Ez kritikán aluli.. Mennyi az esélye annak, hogy elköltözöl, majd a következő sulidban pont az egyik osztálytársad a szomszédod, akiket áthívnak anyukádék vacsorázni, megjegyzem, mint IDEGENEKET, te pedig rögtön megdugatod magad vele, mondván, hogy szeretitek egymást úgy, hogy 10 mondatnál több nem hangzott el köztetek.!? Mennyi az esélye, kérdezem én újra!? 0,0000000000000001%. Ez asztori minősíthetetlen. Hogy a fenébe jutott egyáltalán eszedbe ilyen gagyi sz*r??? Érdességként: ezzel magadat minősíted, bemutatva, hogy ennyi időden mekkora lotyó-gondolkodásod van. Leégetted magad azzal, hogy létrehoztad a blogot. Sőt itt minden egyes történet gáz! Kritiká aluli, minősíthetetlen,szemétbe való, radioaktív hulladék. A nevemet és a véleményemet felvállalom.
    Ui.: tanulj meg írni, fogalmazni. Tényleg füzetbe írj, aztán később, mondjuk hetek múlva olvasd vissza. Szörnyülködni fogsz hidd el.
    Szóval, röviden: KÁR VOLT LÉTREHOZNI A BLOGOT. Az időmből kb fél órát pazaroltam ennek a kakinak az elolvasására, plusz még felet a véleményem kifejtésére, hajnalban 00:11-kor, telefonról......
    Gasorin.xx

    VálaszTörlés