2014. július 16., szerda

Könyörtelen Liam Payne

Na itt is vagyok egy hosszú Liam-es  sztorival :) Anna kérte  remélem tetszeni fog :)


Londonban tombolt a nyár , az utcákon mindenki rövidújuban volt.Tinédzser lányok rohangáltak I <3 One Direction táblákkal , mert az öt fiú turnéjuk befejezéseként felléptek a brit fővárosban.Liam egyedül üldögélt egy kicsi kávéházban . Egy barna hajú pincérnő jelent meg előtte fehér pólóban , fekete rövid nadrágban és felkötött hajjal.
- Mit hozhatok? - kérdezte a lány.
- Egy kávét , köszönöm . - felelte a fiú. A nő bement a konyhába elkészíteni a kávét , közben megcsörrent a telefonja.
-Szia Emily ! - köszönt egy lány hang a telefonba.
-Szia Penny ! - köszönt vissza.
- Tudod lesz ma a koncert.. - kezdte Penny
-Az a One Direction ? - kérdezte Emily miközben kivitte a kávét Harrynek.-Úgy volt hogy Josh kísér nem?
- Igen de tüdőgyuszit kapott.Gyere el velem léééécii! - könyörgött a barátnőjének Penny.
- Oké de most le kell tennem mert az egyik fiú itt ül a kávézóban - és letette . Oda nézett ahol a fiú ült , de nem látta mert lelépett , a pénzt és egy üzenetet otthagyva :
A KONCERTEN TALIZUNK!
                 Liam Payne 






     Emily szemszöge

Haza  rohantam átvenni valami buli szerkót , és készen vártam Pennyt ezen a nyári estén.
-WÍÍÍÍÍ!! - rohant ide hozzám síkitva.
- Ha most örülsz mi lessz akkor ha meglátod ezeket - és elővettem a két VIP jegyet. Egész út alatt Liamről  kérdezett hogy milyen helyes egy tizes skálán ( 4  :S ) és hasonlókat . Nem kis titok hogy Union J rajongó vagyok , de ha ő boldog akkor én is.Odaérve kígyozó sor fogadott minket és hangos sikongatás. Hátulról megölelt valaki , és én meglepőtten fordultam meg. Niall állt előttem :
- Sziasztok ! - köszönt nekem és Pennynek.
- Szia! Hogy  hogy itt ?  - kérdeztem a volt osztálytársam.
- 1D tag vagyok az itt létem alatt - vont vállat .
- Úgy értem miért jöttél elénk? - javítottam ki magam.
- Penny felhívott hogy itt lesztek és meghallgatok minket . Én kérdően néztem a barátnőmre :
-  Megvan Niall száma ?
- Ha neked meg lehet George száma az Union J-ből akkor nekem miért ne lehetne meg? - mutatott rá a tényre.Ezután bementünk a kulisszák mögé. Mikor meglátott minket a többi 4 fiú röktön felpattantak :
- Niall csajokat hozzot?! Ilyen sincs sokszor..- mondta Harry
- Nem is akármilyenekete - fűzte hozzá Zayn .
- Köszi az ajándékot haver! - örült meg Louis .
- Tudtam hogy elössz - címezte nekem Liam
- Ők a volt osztálytársaim Penny és Emily , azért jöttek hogy megnézzék a koncertet - szólt közbe Niall - Pennynek van pasija is .
- Emilynek van ? - nézett rám Liam. Nemlegesen ráztam a fejem.
- STIP - STOP - kiáltott egyszerre Harry , Liam , Louis , és Zayn .
- KHMM.. - köszörültem meg a torkóm.
- Ohh igaz válassz nyugodtan -  mutatott magukra Louis.Mielőtt választhattam volna kicsapodott az ajtó és egy fekete hajú lány lépett be rajta :
- Samanta megbetegedett nincs elég táncos ! - siránkozott a lány .
- Kinek a táncosa volt ? - kérdezték a fiúk .
- Liam - é  - nyögte könnyes szemmel .
- Melyik dal ? - kérdezte hirtelen Penny .
- A Best Song Ever . - barátnőm tekintete hirtelen rám szegeződőtt , és rájöttem mire gondol :
- Nem Penny nem!!! egy hete volt a szülinapodra! Nem táncolok!! - mindenki engem nézett.
- Pennynek ajándékba megtanultam a Best Song Ever koreográfiáját és elég jól ment - vallottam be pipacs vörös arcal .
- Csak szerénykedik.Szuper volt! - szólt közbe Penny , és elővette a telefonját hogy megmutassa a videót amit csinált rólam.Míg mindenki megrohamozta Penny , Niall odajött hozzám :
- Csináld meg Mona kedvéért . - búgta a fülembe , és a táncos lányra mutatott.
- Nem is ismerem . - tártam szét a karom .
- Akkor miattam , engem ismersz .
- Oké elvállalom , mennyi időm van gyakorolni a többiekkel? - adtam be a derekam .
- Másfél óra és abból csak a felén van itt a banda - nézett az órájára Mona .
Mivel soványabb voltam mint a kimaradó Samanta , ezért fél óráig ugráltam , és közben a szabó tűkkel tűzdelte a ruhám , meg engem .
Eltelt háromnegyed óra és bejött egy stábos fiú :
- Húsz másodperc ! - és kiment  .
- Nekem mennem kell , legközelebb a végén találkozunk .Ügyes leszel! - szólt Mona és a fiúk után ő is kiment .
- Izgulsz ? - kérdezte Penny. Izzadt a  tenyerem , ficánkolt a gyomrom , közben a sminkesek az utolsó simitásokat végezték  :
- Nem.Menjünk ki nézni őket jó ? - kimentünk a színpad szélére és a fiúk pont a STORY OF MY LIFE- ot énekelték , de mikor megpillantottak mind az öt fiú elégedetten vigyorgott. Ezt követte a , ONE WAY OR ANOTHER  és a Kiss You , amit Penny végigbulizott mellettem . Énekeltek még négy számot és következett a Best Song Ever .
- Állj be közvetlen Liam  és Niall közé! - utasított Mona . Elkezdődőtt a zene , a rajongók velük énekelték a számot  , én pedig legelöl táncoltam . Majdnem vége volt a dalnak amikor valaki megragadta a derekam és megcsókolt . Liam volt az . Segélykérően kerestem egy pillantást  , de csak a színpad szélén álló Pennyvel találkozott. Ő elképedve nézett minket . Végül Niall át vett , megpörgetett , és megölelt . Vége lett a koncertnek . Vigyorogtam párat aztán bevonultunk . Nem néztem senkire csak rohantam átöltözni.Vissza vettem eredeti ruhámat és közbe elköszöntem a többi tűncostól .
- Emily !  - hallottam Liam  hangját mögülem . Megfordultam és lendületből megpofoztam . 

Liam  döbbentem nézett rám majd  mérgesen megfogta a csuklóm . 
- Hogy  merészelsz te engem megpofozni ?!!! - kérdezte ingerülten .
- Áúú Liam  ez fáj!! - szóltam rá hisz már agyon szorította a csuklómat .
- Hmmm . Még fájni is fog ! - húzta gonosz  mosolyra a száját ,  majd betolt az öltözöbe és a falnak nyomott . 
- Édesem most olyanba lesz részed ... - nyalta meg a száját .
- Engedj el !!! - vísitottam .
- Hidd el jobban jársz ha nyugton maradsz és hamarabb végzünk ! - majd egyik kezével engem fogott és a másikkal lehúzta a sliccét és előhúzta a hatalmas szerszámát . 
- Kérlek ne ! -sírva könyörögtem neki de ő csak gonoszul mosolygott a szenvedésemen majd félrehúzta a ruhámat  , és könyörtelenül belém hatolt .
- De szűk vagy ! - nyögte . 
- Ez n-aa-gyon fáj ! - bőgtem . Bőgtem de őt rohadtúl nem érdekelte . 
- Segítség!!!!! Segítttt....... - ordíbáltam de ő befogta a szám .
- Te rohadt kis kurva !  - nyögte miközben bennem mozgott . 
 Ohh… Bazd meg. – hajtotta hátra a fejét Liam  . Tudtam, hogy közel van és akkor valami eszembe jutott! Nem  húzott föl óvszert én pedig nem szedek fogamzásgátlót. Nem akartam még jobban  sírni, így az alsó ajkamba haraptam. Liam  a következő lökésnél a száját egy állati morgás hagyta el majd belém élvezett . 
Liam  elengedett , megfogta a kalapját és a pénztárcáját majd egy puszit dobot és kiment . Összekuporodtam a földön és sírtam . Még mindig nagyon fájt . Lenéztem a lábaimra és tiszta folt volt . 
Megerőszakolt engem . Liam Payne  könyörtelenül megerőszakolt .

Mrs. Tomlinson 

10 megjegyzés:

  1. Ennek legyen folytatása!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Nagyon király ;)))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Sziaa :) köszii szépen :) és legyen folytatésa kiváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
  4. Ezt miért tetted közzé? Nem is a tiéd csak át írtad! Azt hittem szent a béke! -.-

    VálaszTörlés
  5. Nagyoon jó, kérlek legyen folytatása! :))

    VálaszTörlés
  6. gyorsan kovit :)

    VálaszTörlés
  7. Szintén egy undorító, éretlen gondolkodásmódot tükröző írás, ami ráadásul hihetetlenül rosszul is van megírva, és sértő a benne szereplő valós személyekre nézve is. Nem kéne erőltetni ezt a megerőszakolós dolgot.

    VálaszTörlés
  8. Te ezt most komolyan gondoltad? Max 13 éves vagy, és 18+-as sztorikat írsz!! Normális vagy? És jó lenne, ha a megerőszakolással nem "játszanál" mert nagyon nem blogba való -.- Istenem, szánalmas vagy

    VálaszTörlés
  9. Én kedvencem a Liam az egész bandából és ez sértő........Liam sose tenne ilyet és nem ilyen ő........OMG

    VálaszTörlés