2014. július 10., csütörtök

Évforduló


- Kérsz még? - kérdezte Louis a kezében lévő borosüvegre utalva. Nemet intettem a fejemmel, majd felálltam az asztaltól, hogy elrakjam a tányérokat a mosogatóba. Ő utánam jött a két pohárral a kezében. Ma ünnepeltük az első évfordulónkat, ami ennél jobban nem is sikerülhetett volna. - Köszönöm az estét drágám - mondta már sokadjára. Kezét a derekamra tette, így elérve, hogy felé forduljak, és minden erőlködés nélkül hozzá simuljak. Ajkait óvatosan rakta az enyémekre, de a kezdeti apró puszikból hamar hosszú csókok lettek. Karjaimat a nyaka köré kulcsolva adtam bejutást a nyelvének. - Kapaszkodj - mormogta, majd a combom alá nyúlva gyorsan emelt fel. Lábaimat a csípője köré kulcsoltam, ahogy elindult velem. A szobánkba érve lerakott az ágyra, majd fölém mászott. A csípőmet automatikusan felfelé billentettem, hogy hozzá dörgölőzzek, de ő rosszallóan pillantott rám. - Ne mozdulj - tiltakozott, majd kezével a matracba préselte a csípőmet. - Különben nem csinálok semmit. A fülembe suttogott, majd lezárásként beleharapott a fülcimpba. Oh jaj. Hogy érezhettem ezt ott lent? Te jó ég. Borostája súrolta az arcomat, ahogy az ajkaimat elhagyva a szája a nyakamra tért át. Ujjaimat a hajába vezettem, és erősen meghúztam, ahogy éreztem, hogy a fogaival belekap a vékony bőrbe a nyakam és a vállam találkozásánál. Egyik kezét a pólóm alá bújtatta, majd elhúzódva tőlem felültetett magával szemben. - Vegyük ezeket le. - Megfogta, lehúzta rólam a pólómat, majd lesöpörte az ágyról. A nadrágomat már saját magam küzdöttem le magamról. Visszadöntött az ágyra, én pedig a sarkaimmal a fenekén toltam magamhoz közelebb. A szemei sötétek voltak, és azonnal levette magáról a pólóját. Zihálva figyeltem minden mozdulatát, ahogy lassan megszabadul a nadrágjától is. Magam alá fordítottam, és alsónadrággal fedett farkára ültem. Lehajoltam, hogy szájon csókoljam, miközben a csípőmet ingerlően ringattam. Érezhetően keményedni kezdett, mikor látványosan levettem magamról a melltartót. Diadalmas vigyorra húzódott a szám, és ráhajoltam a mellkasára. Hosszú csíkot húztam a nyelvemmel a köldökétől a torkáig, majd még lejjebb csúsztam a testén. Az ujjaimat az alsónadrágja korcába akasztottam, és lassan bújattam ki belőle. Lehúztam a lábairól, majd ledobtam a földre. Férfiassága keményen állt a szemeim előtt, de nem nyúltam hozzá. Ajkaim lágyan súrolták a kidudorodó ereket. Fölé hajoltam, hogy ráfújjak a tetejére, majd újra eltávolodtam tőle. - Flóra! - figyelmeztetett, de nem törődtem vele, csak tovább kínoztam. Aztán hirtelen felmordult, majd maga alá gyűrt. Vigyorogva pislogtam rá, de az ő szemei egészen sötétek voltak. Már-már feketélltek a vágytól. Megnyalta az ajkait, majd megfogta a derekam, és hasra fordított. Nem szórakozott sokáig, egyszerűen letépte rólam a bugyit. - Térdelj föl. - A hangja visszafojtottan csengett. Tettem amit mond, az alkarjaimra támaszkodtam. A keze csattant a fenekemen, amitől hangosan felnyögtem. Nagyon beindultam tőle. Megismételte még párszor, majd magpuszilta a hátamat. - Többször ne szórakozz velem. - A hangja szinte hörgésbe ment át, majd pár másodperc múlva belém csapódott. - Ááá! - Hangosan sikítottam, és azonnal elélveztem. Mozogni kezdett, minden gyengédség nélkül. Te jó ég. Az érzések...túl sok. Az élvezet újra épült bennem, ahogy Louis egy pillanatra sem lassulva döfött tovább. - Louis - nyögtem. Válaszul az egyik keze a hajamba túrt, majd a csuklójára tekerte a hajam, és meghúzta. Egyre gyorsabban járt ki-be, én pedig úgy éreztem, összeesek. Még egy orgazmus? Úristen. - Gyerünk. Élvezz - suttogta a fülembe, majd ujjait a csiklómra vezette, ezzel átlökött a határon. A nevét sikítva élveztem köré újra. A farka megrándült, majd a nevemet nyögve élvezett el. A lábaim összecsuklottak alattam, a súlyától a matracba préselődtem. Csukott szemmel ziháltam. Hallottam a légzését, és szinte éreztem a szívverését a hátamon. Megpuszilta a tarkómat, majd lassan kicsúszott belőlem és mellém gördült. - Nagyon durva voltam? - kérdezte, mikor lecsillapodott a légzésünk. - Még nem voltál ilyen - motyogtam. - Sajnálom.. - Egy hajtincset a fülem mögé tűrt, majd megsimogatta az arcom. - Nem akartalak bántani. - Nem bántottál. Szeretem ezt a Louis-t is. - Szélesen vigyorogtam rá, ő pedig megcsókolta a fejem búbját. Feljebb kúsztam az ágyon, és apró puszit adtam az ajkaira. A mellkasára hajtottam a fejem, az utolsó emlékem pedig a hátamat simogató tenyere volt.



Bo

1 megjegyzés:

  1. Nen tudom hány éves vagy,de ha helyesen írni nem tudsz,ne is írj ilyen sztorit.Ha felnőtt leszel,ezeket remélem meg is csinálod!

    VálaszTörlés