2014. július 14., hétfő

Ke sztori

Egy olyan városban élsz ahova a 1D sose fog jönni turnézni, ezért minden pillanatban írsz a twitterjükre hogy jöjjenek. Pár hónap múlva észreveszed hogy a szülővárosod felkerült a turnélistára.
Pár nappal a koncert előtt egyszer csak kopogtatnak az ajtón és mivel csak te voltál otthon, neked kellett kinyitni. És ott állt öt eszméletlenül helyes fiú...
'Szia! Megkaptuk mindegyik üzeneted, és hát itt vagyunk! Mivel még sosem voltunk itt, nem vezetnél körbe minket?'- mondják kórusban a 1D tagjai.
Így hát a következő napokat velük töltötted, megmutattad nekik a város látványosságait, a kedvenc helyeidet. Végül a koncert után a fiúk megadták a számaikat, mert majd szeretnének még visszajönni a szülővárosodba, mert most már ez az egyik kedvenc helyük.


Mrs.Tomlinson

1 megjegyzés:

  1. Mi az, hogy ,,sose fog jönni turnézni" aztán a következő mondatban meg ,,felkerült a turnélistára" ?? Bár nem tudom hogy vettem rá magam erre, elolvastam néhány írást ezen a blogon... Hát először is, nagyon nem vagy tisztában azzal, hogy mi az, hogy "megerőszakolni". Bosszantott, hogy úgy használtad, hogy nem igazán voltál tisztában a következményeivel, meg úgy magában a felek hozzáállásával. Aztán a téma... nem tudom mennyi idősek vagytok, (mert ha jól láttam többen vagytok) de a gondolkozás és az írásmód alapján nem lehettek valami idősek. Szóval nem is értem, hogy hogy vállalhattok fel ilyen témájú írásokat. Nem kellene még ilyenekkel foglalkoznotok ilyen korban... Meg ha már minden áron blogolni akartok: írjatok magatoknak, otthon ilyen történeteket és majd ha már belerázódtatok és megy, publikáljatok a KOROTOKHOZ ÉS AZ EMBEREK ÍZLÉSÉHEZ MÉLTÓ írásokat... Nem arról van szó, én is fiatal vagyok, középiskolába járok, blogolok.... de azért mégis van egy határ. Nem is beszélve arról, hogy helyenként elég "undorítóan" fogalmazol. Ezeket mind le lehet írni normálisan is. Na, de ennyit szerettem volna mondani, remélem megfontoljátok az előttem jó pár helyen szólók tanácsait, letörlitek a blogot és újragondoljátok az egészet...

    VálaszTörlés